Vi tilbyder støtte 24/7 fra vores personale, så du kan rejse med ro i sindet

Vi tror på, at ingen anden udbyder tilbyder den samme sikkerhed og støtte til deres frivillige og praktikanter, som vi gør. Hvert eneste af vores projekter bliver grundigt risikovurderet. Vi uddanner hver medarbejder til vores høje standarder, og sikkerhed og støtte er kernen af alt, hvad vi gør.

Her gennemgår vi, hvordan vores tilgang til sikkerhed og støtte skiller sig ud.

Veluddannet personale, overalt

Uanset hvor i verden et teammedlem er baseret, eller hvad deres rolle er, sikrer vi det højeste niveau af undersøgelse, træning og pleje. På alle destinationer repræsenterer det personale, du interagerer med, Projects Abroad, så du ved, at du får den bedste tilgængelige support.

Faktisk har mange af vores medarbejdere meldt sig frivilligt hos os og har en personlig forbindelse. Nogle har arbejdet hos os i over 10 år. Det betyder, at de forstår, hvordan det er at deltage i en oplevelse som denne. De ved også vigtigheden af god personalestøtte.

Vores landspersonale vil møde dig i lufthavnen, tjekke din bolig, inden du ankommer, og give dig en grundig introduktion og sikkerhedsbriefing. Fra det tidspunkt er de der, når du har brug for dem. De vil regelmæssigt tjekke ind på dig, men hvis du nogensinde har et problem, spørgsmål eller bare vil have nogen at chatte med, kan du kontakte dem 24/7.

Vi har også 24/7 nødtelefonnumre, så du eller et familiemedlem derhjemme kan kontakte os, hvis det er nødvendigt.

Læs mere om vores personale

 

Undersøgt og godkendt indkvartering

 

De fleste af vores frivillige og praktikanter bor hos en lokal værtsfamilie. Alle vores værtsfamilier bliver udvalgt nøje på baggrund af sikkerhed, komfort og venlighed. Familien, deres hjem og det kvarter, de bor i, bliver undersøgt grundigt af vores dygtige personale før og i løbet af dit ophold.

 

Mange af vores værtsfamilier er involverede i vores projekter - for eksempel kan din værtsmor være lærer eller rektor på en af de skoler, vi arbejder med, eller en læge på et af medicinprojekterne. Vi forsøger også altid at placere dig sammen med en anden frivillig eller praktikant, så dit ophold bliver socialt, og så du kan dele dine oplevelser med ligesindede.

 

Læs mere om vores indkvartering

 

Personlig service

 

Du er ikke bare et tal i statistikken for os. Vores personale brænder for at sikre sig, at du får mest muligt ud af din tid med Projects Abroad. Vi holder kontakten med dig, inden du tager afsted, i løbet af dit projekt, og efter du kommer hjem.

 

Vi har teams af personale på alle vores destinationer, men du får en dedikeret koordinator tildelt, når du tilmelder dig. De kender det lokale områder ind og ud, og de er de første til at vide det, hvis der er nogen form for risiko i forhold til sikkerhed. De kender også din værtsfamilie og lokalsamfundet godt. Hvis du får problemer eller bliver syg, står de klar til at passe på dig og hjælpe dig.

 

Din sikkerhed kommer i første række

 

Vi ved, at du kun kan gøre et godt stykke arbejde, når du er i trygge og stabile rammer. Det samme gælder for vores personale og vores samarbejdspartnere. Derfor er sikkerhed altid vores højeste prioritet.

 

Vi sender kun frivillige og praktikanter til områder, som er politisk stabile og sikre. Hvis det ikke er tilfældet, sender vi dig ikke afsted. Vi er i løbende kontakt med det britiske udenrigsministerium såvel som udenrigsmyndigheder i andre lande angående sikkerhedssituationen og stabiliteten i områderne.

 

Vi udarbejder grundige risikovurderinger for alle vores projekter, og vi har tjeklister for sundhed og sikkerhed, som vores personale skal udfylde jævnligt. Vi udvikler og uddanner også vores personale i krisestyringsplaner, så de ved, hvad de skal gøre, hvis der opstår et problem.

 

Alt dette er designet til at give dig og dine kære ro i sindet, så du kan fokusere på at nyde din tid i udlandet.

Vores akkrediteringer